Bursitas peties

Uždegimo apimtų sąnarinės kišenės paviršių trynimosi garsas gali būti aptinkamas pasyviai judinant petį, jei pacientas negali rankos atitraukti ar sukti. Svarbiausia labai atsargiai. Šis skausmas primena tą, kurį sukelia adhezinis kapsulitas, išskyrus tai, kad pacientai su dvigalvio raumens tendinitu gana laisvai atitraukia ranką ir ją iškelia. Pakartokite pratimą nuo 6 iki 8 kartų. Tuomet sausgyslėse kyla uždegimas arba jos būna pažeidžiamos.

koncepcija

Tačiau kiekvienas gali sužeisti petį ir išsivystyti bursitas. Namų peties bursito gydymas Kadangi bursitas dažnai kyla dėl uždegimo, suteikiant pakankamai laiko pečiams pailsėti, jie dažnai gali padėti sumažinti simptomus.

bursitas peties

Kai kurių namuose esančių žingsnių, kurie gali padėti sumažinti bursito simptomus, pavyzdžiai: Atremkite petį Vengti veiklos, kuri, kaip žinia, paprastai pablogina simptomus, gali padėti sumažinti jūsų simptomus. Dažnai tai yra užsiėmimas užsiėmimu ar dažna pramoga.

Žastikaulis 2. Stipinkaulio galvutė; 3. Sąnario kapsulė 4. Alkūnė 5.

Paimkite nereceptinį skausmą malšinantį vaistą Nesteroidiniai vaistai nuo uždegimo NVNU yra ypač naudingi mažinant uždegimą. Jie apima: ibuprofenas Advil, Motrin Acetaminofenas tylenolis taip pat gali palengvinti skausmą. Ant pažeistos vietos uždėkite ledo paketą Visada turėkite apsauginę dangą tarp ledo ir jūsų odos.

Kaip gali pagelbėti masažas

Vienu metu nešiokite šaltą kompresą tik 10—15 minučių. Dėvėkite peties petnešas Peties petnešos gali padėti priminti pailsėti ranką ir nedaryti per daug. Jų galima įsigyti daugelyje vaistinių, nors jums gali prireikti kineziterapeuto ar gydytojo, kuris parodytų, kaip teisingai dėvėti.

Atlikite švelnius tempimo veiksmus Bet nereikia ištempti į didžiulį skausmą ar diskomfortą. Bursitas peties peties pratimai Šiuos pratimus galima atlikti du ar tris kartus per dieną, kad temptumėte pečių raumenis - tai gali padėti sumažinti įtampą.

bursitas peties

Užpakalinis ruožas Sėdėdami ar stovėdami, ištieskite ranką per kūną, uždėdami ranką ant priešingo peties nugaros. Kita ranka paspauskite alkūnės užpakalinę dalį, kad pagilintumėte tempimą, pajutę tempimą per petį. Laikykite šią poziciją 15—30 sekundžių. Pakartokite 2—4 kartus. Atlikite tempimą priešingoje pusėje.

Related Articles

Pečių ašmenys išspausti Atsistokite ar sėskite rankomis į šonus. Patraukite pečių atgal, įsivaizduodami, kad liečiate pečių ašmenis. Atlikdami pratimą, palaikykite žemyn pečius, kad pajustumėte didesnį pečių priekio tempimą.

Laikykite šią poziciją 6 sekundes. Pakartokite pratimą nuo 6 iki 8 kartų.

bursitas peties

Pečių ašmenų judesio bursitas peties Pakelkite pečius aukštyn, lyg gūžtumėte pečiais, laikydami padėtį 5 sekundes. Nuleiskite pečius. Perkelkite pečius žemyn, kad pajustumėte tempimą per pečių viršutinę dalį.