Sužalojimas peties sąnario rudenį, Bruised hands

Svarbu nustatyti skausmo pobūdį lenkiant ir ištiesiant ranką, taip pat skausmo atsiradimo momentą.. Peties išsiplėtimas ir jo sekimasFiksavimas atliekamas varžtais. Dažniausi tempimo veiksniai:. Taisyklių raumenis Raumenų pertrauka yra pečių sąnario trauma, kurio gydymas yra skirtas atkurti galūnių judumą, raumenų audinio padidėjimą.

Indijos Virtuvė Kaip išvengti pečių išnirimo Išnarinus petį, jūsų kaulas išslysta iš sąnario. Akivaizdu, kad norite užkirsti kelią šiai skaudžiai patirčiai! Pagrindiniai būdai, kaip to išvengti, yra jūsų peties stiprumas, įskaitant raumenis aplink mentę, rotatoriaus manžetę ir deltinį raumenį.

Sportuodami taip pat turėtumėte dėvėti apsauginę aprangą ir vengti kritimo. Jei jūsų petys sužalojimas peties sąnario rudenį sužeistas ir bandote užkirsti kelią pasikartojimui, atlikite veiksmus, kad jūsų petys tinkamai užgytų, kad išvengtumėte pakartotinės traumos.

Žingsniai Metodas vienas iš 3: Stiprinti petį vienas Paspauskite ranką į vidų ir į išorę, kad sutvirtintumėte rotatoriaus manžetą.

Alkūne 90 laipsnių kampu, viršutine ranka prieš kūną ir kita ranka tiesiai priešais save, spauskite į vidų savo kitą ranką. Laikykite 5 sekundes. Ranką laikydami tuo pačiu 90 laipsnių kampu, 5 sekundes spauskite į išorę prie sienos ar kito tvirto paviršiaus.

Atlikite tai po 20 kartų po vieną, tada pakartokite kita ranka.

Šis pratimas kartu su pasipriešinimo juostos naudojimu ir pasukimais su hanteliais abu aprašyti šiame skyriuje padeda sustiprinti rotatoriaus manžetą. Stiprindami raumenis aplink petį, galite sumažinti peties išnirimo tikimybę.

Rankų sužalojimo patogenezė

Pakartokite visus šiuos pratimus iki 5 kartų per dieną. Pritvirtinkite atsparumo juostą prie tvirto daikto, pavyzdžiui, uždarų durų rankenėlę. Atsistokite šonu į juostą, alkūnė arčiausiai durų 90 laipsnių kampu, o viršutinė ranka - prie kūno.

Pakartokite tai 20 kartų, tada apsisukite ir sužalojimas peties sąnario rudenį kitą ranką. Po to prie kieto daikto pritvirtinkite ilgesnę varžos juostą arba, jei reikia, saugiai laikykite trumpesnę juostą rankoje, su kuria nesportuojate. Atsistokite toje pačioje padėtyje kaip ir anksčiau.

Tačiau šį kartą griebkite juostą ranka, kuri yra toliausiai nuo durų rankenos. Traukite į išorę, laikydami viršutinę ranką prie šonkaulių, pakartokite 20 kartų ir perjunkite rankas.

Atsigulk ant šono ant suoliuko. Į ranką, ant kurios gulite, įdėkite hantelį, kuris turėtų būti sulenktas ties alkūne stačiu kampu. Pakelkite hantelį iki krūtinės, pasukdami ranką į vidų. Pakartokite 20 kartų.

sužalojimas peties sąnario rudenį

Perjunkite kitą ranką, pradedant hanteliu prie krūtinės. Laikydami viršutinę ranką prie šono, kol sukate dilbį ir pakeliate hantelį į viršų.

Perkelkite į kitą pusę ir pakartokite visą procesą. Vietoje hantelių galite naudoti užpildytus vandens butelius ar skardines.

  • Sąnarių skausmas mesti rūkyti
  • Gimtoji zeme - Susižeisti gali visi – ir maži, ir dideli
  • Ortopedo traumatologas Alkūnės traumos gydymas Idealiu atveju gydymas alkūnės sužalojimui turėtų prasidėti nuo pirmosios dienos po sužalojimo.
  • Bruised hands - priežastis, simptomus, diagnozę ir gydymą
  • Bendras futbolo sužalojimas ir gydymas

Iš pradžių galite naudoti labai lengvą barą arba net lazdelę ar šluotos lazdą. Atsigulkite ant nugaros ir laikykite juostą šiek tiek virš viršutinės krūtinės, kumščiais arti ar net liesdami. Pakelkite juostą į viršų, kol rankos visiškai išsities. Pakelkite pečių ašmenis aukštyn ir nuleiskite atgal.

sužalojimas peties sąnario rudenį

Tada nuleisk rankas atgal žemyn. Keliant pečių ašmenis, jūs stengiatės lavinti savo mentės raumenis. Šie raumenys padeda subalansuoti kamuolį peties sąnario lizde.

Tai reiškia, kad jų stiprinimas taip pat yra būtinas, kad jūsų petys nejudėtų. Atsigulk ant nugaros ir laikyk hantelį vienoje rankoje priešais tą patį petį.

Lankytinos Klausimai

Paspauskite jį aukštyn, kol ranka bus ištiesta iki galo. Atlikite šį pratimą abiem rankomis.

Bruised hand and fingers Bruised hands Bruised hands — viršutinės galūnės minkštųjų audinių traumos. Tokia žala yra nepaliesta, Tačiau jos storesnis, taip pat raumenų ir poodinio riebalų storio, atsiranda kraujavimas. Rankų mėlynės, kaip taisyklė, yra dėl namų ūkio ar sporto traumų.

Norėdami atlikti dar kruopštesnę treniruotę, pereikite į pakreiptą padėtį ir pakartokite šį pratimą. Tada atlikite šį pratimą sėdėdami arba stovėdami dar kartą paspausdami aukštyn. Stovėdami laikykite rankose svarmenis.

Rankos turi būti prie šono, delnai nukreipti į priekį, o svoris - prie viršutinių kojų. Pakeldami pečius pakelkite aukštyn ir atleiskite.

Sveikata Kliužiulio išsiplėtimas: priežastys, simptomai, diagnozė ir gydymas Smegenų išsiplėtimas yra labai dažnas sužeidimas. Svarbiausia, kad būtų galima atskirti kaulų išorinį ir vidinį galus. Dažniausiai tokie sužalojimai atsiranda dėl atsilaisvinusios rankos ar peties.

Atsigulk ant pilvo ir laikyk svorį vienoje rankoje už nugaros. Paspauskite svorį aukštyn nuo kūno. Pakartokite 20 kartų ir perjunkite šonus. Atsiremkite į ranką ant stalo, kad tik ta pusė būtų nukreipta į stalą. Laikykite svorį kitoje rankoje, laikydami jį prie viršutinės kojos.

Kaip išvengti pečių išnirimo

Pakelkite svarmenį į šoną ir lėtai grąžinkite atgal. Pakartokite 20 kartų ir tada pereikite į kitą pusę. Jėgos treniruotės pagerins jūsų peties raumenis, bet taip pat ir kardio treniruotės. Jie taip pat padidins jūsų lankstumą.

  • Sanariu gydymas lazeriu
  • 3 būdai, kaip išvengti peties išnirimo - Sąnarių Išnirimai
  • Chirurginis gydymas apima negyvo audinio pašalinimą iš sausgyslės ir sausgyslės pakeitimą kitoje vietoje.
  • Alkūnės sužalojimas | Kompetentiškai apie sveikatą iLive
  • Kliužiulio išsiplėtimas: priežastys, simptomai, diagnozė ir gydymas

Siekite 30 minučių mankštos daugeliu savaitės dienų. Pasirinkite pratimus, kurie veikia jūsų sužalojimas peties sąnario rudenį kūno dalį, pvz. Skelbimas Metodas 2 iš 3: Apsaugokite savo petį 1 Venkite kritimo kai jūs galite. Žinoma, niekas negali to išvengti kiekvieną rudenį. Tačiau galite pabandyti būti atsargesni, nes kritimai yra dažna pečių išnirimų priežastis.

Atkreipkite dėmesį eidami, kad pastebėtumėte bet ką savo kelyje.

Share on Facebook Share on Twitter Skausmas, skausmai ir traumos iš žaidimo futbolo Futbolo sužalojimai yra įprasti ir svyruoja nuo smulkių erzinančių skausmų iki sunkių, trauminių sužalojimų. Svarbu naudoti tinkamas pagalves ir apsaugines priemones, tačiau net ir tokie skausmai ir sužalojimai nėra neįprasti. Futbolas gali sukelti per daug sužalojimų, kuriuos galite matyti bet kuriame sporto renginyje.

Be to, būtinai avėkite stabilius batus, kad neprarastumėte pusiausvyros taip lengvai. Jei vis dėlto krentate, nebandykite palaužti kritimo ranka ar alkūne, o tai gali išstumti jūsų petį. Laikykite riešus ir alkūnes sulenktas ir bandykite pasisukti, kad nusileistumėte ant šono ar sėdmenų, vengdami nugaros. Viena iš pagrindinių pečių išnirimų priežasčių yra trauminis sužalojimas. Šio tipo traumos dažnai būna sportuojant, todėl dėvint apsauginę aprangą, ypač ant pečių ir šalia jų, galite apsaugoti jus nuo pečių išnirimo.

Dėvėdami savo įrangą įsitikinkite, kad ji teisingai tinka jums ir tinkamai ją uždedate. Jei nežinote, kaip tai padaryti, paprašykite ko nors arba atlikite greitą paiešką joint edema vs effusion, kad sužinotumėte daugiau.

Kai sportuojate ten, kur dažnai naudojate petį, būkite už aikštės ribų, kai jūsų petys nebeveikia. Jei negalite tinkamai naudoti peties, rizikuojate susižeisti kitas kūno dalis, nesvarbu, ar užsiimate regbiu, ar futbolu, ar tikrinate ledo ritulį, ar mėtote krepšinį ar beisbolą.

sužalojimas peties sąnario rudenį

Pavyzdžiui, taikant naują kovos su futbolu metodą reikia laikyti galvą aukštyn, kad sumažintumėte smegenų sukrėtimo galimybę. Tai reiškia, kad jūsų petys užima didžiausią rezultatą. Saugoti galvą yra svarbiau, todėl nežaisk, kai negali naudotis pečiais. Skelbimas Metodas 3 iš 3: Užkirsti kelią pečių pažeidimams po išnirimo vienas Apsilankykite pas savo gydytoją. Niekada neturėtumėte bandyti gydyti dislokacijos namuose. Apsilankykite ER, jei įtariate, kad turite peties išnirimą.

Gavęs vaistus nuo skausmo, gydytojas greičiausiai bandys nustumti petį į vietą. Jums taip pat gali prireikti operacijos, nors gydytojas paprastai pateiks šią rekomendaciją tik tuo atveju, jei turite pakartotinių traumų.

Pirmas porą dienų uždegimui ir skausmui sumažinti rekomenduojama ant peties naudoti sužalojimas peties sąnario rudenį. Kas kelias valandas naudokite minučių maišelį su žirneliais arba ledu, suvyniotą į rankšluostį.

Po dienų, kai patinimas sumažės ir skausmas pagerės, išbandykite šilumą. Naudokite šildymo įklotus arba karštus paketus po 20 minučių. Priklausomai nuo jūsų amžiaus ir traumos pobūdžio, petį turėsite laikyti dirže nuo 1 iki 4 savaičių.

Gydytojas padės nustatyti, kiek laiko turėtumėte pailsėti ranką. Viena atsigavimo dalis bus išmokti judesio diapazono pratimai, skirti švelniai ištiesti petį. Šie pratimai padės jums grąžinti judrumą į petį, ir jie yra specialiai sukurti tam, kad neleistumėte pakartotinai sužeisti peties.

Tačiau visada turėtumėte juos atlikti vadovaujant kineziterapeutui, kad išvengtumėte pakartotinės traumos. Tikriausiai atliksite tokius pratimus kaip švytuoklės pratimas, kai viršutinę kūno pusę paguldysite ant stalo, paremto ant nesužeistos rankos. Pakabinkite sužeisto peties ranką tiesiai žemyn nuo stalo. Pasukite ranką pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę, tada kaip švytuoklė pirmyn ir atgal.

Jūs turėtumėte aplankyti kineziterapeutą dar prieš išeidami iš diržo. Jie gali padėti atlikti alkūnės, plaštakos ir riešo judesių diapazono pratimus.

Grafikadeka.lt

Dažnai kineziterapeutas švelniai masažuos jūsų petį. Masažas gali padėti sustingti ir skaudėti, padėti atgauti judesį rankoje. Skelbimas Bendruomenės klausimai ir atsakymai Paieška Pridėti naują klausimą Klausimas Kaip sutvarkyti išnirusį petį be operacijos?

sužalojimas peties sąnario rudenį

Kevinas Stone'as, gyd Valdybos atestuotas ortopedijos chirurgas dr. Turėdamas daugiau nei 30 metų patirtį, dr. Stone specializuojasi kelių, pečių ir kulkšnių taisyme, naudojant biologinę rekonstrukciją ir sąnarių pakeitimą.

sužalojimas peties sąnario rudenį

Stone'as baigė vidaus ligų ir ortopedijos chirurgijos rezidentūrą Harvardo universitete ir bendrosios chirurgijos studijas Stanfordo universitete. Po to jis baigė stipendiją ortopedijos tyrimų ir chirurgijos specialiosios chirurgijos ir Tahoe ortopedijos ligoninėje. Jis skaito paskaitas visame pasaulyje kaip kremzlių ir menisko augimo, pakeitimo ir taisymo ekspertas.